четвер, 16 квітня 2015 р.

Вундеркінди у кожній дитині, або ранній розвиток дітей у м. Рівному.

Дорослі освоюють насилу, діти вивчають граючи!!!!
 Сьогодні тема раннього розвитку дитини досить актуальна, адже  всі батьки хочуть,  щоб їх дитина була вундеркіндом. Так все ж чи варто віддавати дитину в цетр раннього розвитку дитини? Вірус під назвою «ранній розвиток дітей» відомий багатьом молодим батькам у всіх містах. Усі  зацікавиляться навчанням читання з двох років, англійської мови й музики — з трьох, далі за наростаючою.  
 Батькам потрібно пам’ятати, щоб діти, підростаючи, вільно говорили на декількох мовах, вміли плавати, їздити верхи, писати маслом, грати на скрипці - і все це на високому професійному рівні, - потрібно, щоб їх любили  поважали  і надавали в їх розпорядження все те, чому ми б хотіли їх навчити.
Неважко уявити собі, наскільки краще був би світ, якби голод пізнання трирічного дитини задовольнявся не тільки комютером і телевізором, а й творами Мікеланджело, Мане, Рембрандта, Ренуара, Леонардо да Вінчі. Адже маленька дитина володіє безмежним бажанням дізнатися все, чого він не знає, і у нього немає ні найменшого поняття про те, що погано і що добре.
З давніх часів вважається, що видатний талант - це насамперед спадковість, каприз природи.  Однак детальний аналіз ранніх років життя і Моцарта говорить про те, що їх строго виховували батьки, які хотіли зробити своїх дітей видатними.
І навпаки, якщо новонароджений виховується в середовищі, спочатку чужою його природі, у нього немає шансів розвиватися повністю надалі. Найяскравіший приклад - історія «вовчих дівчаток», Амали і Камали, знайдених в 1920-і роки в печері на північний захід від Калькутти (Індія) місіонером і його дружиною. Вони доклали всіх зусиль, щоб повернути дітям, вихованим вовками, людську подобу, але всі зусилля виявилися марними. Прийнято вважати само собою зрозумілим, що дитина, народжена людиною, - людина, а дитинча вовка - вовк. Однак у цих дівчаток і в людських умовах продовжували проявлятися вовчі повадки. Виходить, що освіта та навколишнє середовище, в яку потрапляє немовля відразу після народження, швидше за все і визначає, ким він стане - людиною або вовком!
І навіть якщо не акцентувати увагу на ранньому розвитку,  а зосередитись на всебічному розвитку дитини. Всі люди, якщо вони не мають фізичних вад, народжуються приблизно однаковими. Відповідальність за розділення дітей на розумних і дурних, забитих і агресивних лягає на виховання. Будь-яка дитина, якщо йому дати те, що потрібно і коли потрібно, повинен вирости тямущим і з твердим характером.
Дитині дають слухати хорошу музику і вчать грати на скрипці не для того, щоб виростити з нього видатного музиканта. Його вчать іноземної мови не для того, щоб виховати геніального лінгвіста, і навіть не для того, щоб підготувати його в «хороший» дитячий сад і початкову школу. Головне - розвинути в дитині її безмежні потенційні можливості, щоб більше стало радості в його житті і в світі.
У нашому місці понад 30 центрів дитячого розвитку дітей, тому вибір за вами.
 Мама Олена: Коли нам виповнилося 5 років я почала задумуватися що садочку нам недостатньо для підготовки до школи і мені знайомі підказали що є багато центрів раннього розвитку. Я з чоловіком почала шукати центри і нам підійшло 4, адже ми живемо в центрі. Але коли ми побували на пробному занятті в Калиноньці там вже й мови не було чи водити дитинку. Донечці дуже сподобалось найшла собі подружку, але саме мені сподобалось методика, як вчителі проводять заняття. Ми проходили цілий рік і вступили до 7 гімназі!
Давайте думати разом чи може бути щось погане в тому,  що дитина знаходить у групі одноліток, більше читає, більше спілкується?? Не потрібно з дитини робити вундеркінда!  Завжди потрібно запитувати,  цікавитись чи дитині цікаво,  чи вона не втомилась .
 До всього потрібно підходити знаючи міру. Уявіть на мить,  що вас відправили,  спочатку в дитячий садок,  потім на танці,  потім на співи, а після на музику, і вдома ще чекає домашнє завдання. Батькам потрібно пам’ятати,  що у всіх дітей повинно бути щасливе дитинство, це не обов’язково дорогі подарунки,  чи смачне морозиво. Безтурботне дитинство, наповнене спокоєм і радісним чеканням нового дня. Іграшки, машинки, стрибалочки й квач. Із казками, читаними на ніч матусею, не тому, що так треба, а тому, що так солодко сидіти в мами на руках і не боятися.

Якщо цього немає, діти, напхані різноманітними знаннями й навичками, але обділені батьківською увагою й любов’ю, рано чи пізно потрапляють до дитячого психолога. Із скаргами на енурез, поганий сон, нетовариськість. Неконтактні, затиснуті, чудово навчені діти. Не позбавляйте їх такої простої радості: Час проведений з батьками,  просто розмова,  чи заняття у якому задіяна вся родина. Не потрібно обмежуватись одними мультиками,  про які  можна взагалі окремо говорити. Дорослі освоюють насилу, діти вивчають граючи Дитину потрібно розвивати, а як вирішувати Вам.

Немає коментарів:

Дописати коментар