Сьогодні тема
раннього розвитку дитини досить актуальна, адже
всі батьки хочуть, щоб їх дитина
була вундеркіндом. Так все ж чи варто віддавати дитину в цетр раннього розвитку
дитини? Вірус під назвою «ранній розвиток дітей» відомий багатьом молодим батькам
у всіх містах. Усі зацікавиляться навчанням
читання з двох років, англійської мови й музики — з трьох, далі за наростаючою.
Батькам потрібно пам’ятати, щоб діти, підростаючи,
вільно говорили на декількох мовах, вміли плавати, їздити верхи, писати маслом,
грати на скрипці - і все це на високому професійному рівні, - потрібно, щоб їх
любили поважали і надавали в їх розпорядження все те, чому ми
б хотіли їх навчити.
Неважко уявити
собі, наскільки краще був би світ, якби голод пізнання трирічного дитини
задовольнявся не тільки ком’ютером і телевізором, а й творами Мікеланджело,
Мане, Рембрандта, Ренуара, Леонардо да Вінчі. Адже маленька дитина
володіє безмежним бажанням дізнатися все, чого він не знає, і у нього немає ні
найменшого поняття про те, що погано і що добре.
З давніх часів вважається, що видатний талант - це
насамперед спадковість, каприз природи. Однак
детальний аналіз ранніх років життя і Моцарта говорить про те, що їх строго
виховували батьки, які хотіли зробити своїх дітей видатними.
І навпаки, якщо новонароджений виховується в середовищі,
спочатку чужою його природі, у нього немає шансів розвиватися повністю надалі.
Найяскравіший приклад - історія «вовчих дівчаток», Амали і Камали, знайдених в
1920-і роки в печері на північний захід від Калькутти (Індія) місіонером і його
дружиною. Вони доклали всіх зусиль, щоб повернути дітям, вихованим вовками,
людську подобу, але всі зусилля виявилися марними. Прийнято вважати само собою
зрозумілим, що дитина, народжена людиною, - людина, а дитинча вовка - вовк.
Однак у цих дівчаток і в людських умовах продовжували проявлятися вовчі
повадки. Виходить, що освіта та навколишнє середовище, в яку потрапляє немовля
відразу після народження, швидше за все і визначає, ким він стане - людиною або
вовком!
І навіть якщо не акцентувати увагу на ранньому розвитку, а зосередитись на всебічному розвитку дитини.
Всі люди, якщо вони не мають фізичних вад, народжуються приблизно однаковими.
Відповідальність за розділення дітей на розумних і дурних, забитих і агресивних
лягає на виховання. Будь-яка дитина, якщо йому дати те, що потрібно і коли
потрібно, повинен вирости тямущим і з твердим характером.
Дитині дають слухати хорошу музику і вчать грати на
скрипці не для того, щоб виростити з нього видатного музиканта. Його вчать
іноземної мови не для того, щоб виховати геніального лінгвіста, і навіть не для
того, щоб підготувати його в «хороший» дитячий сад і початкову школу. Головне -
розвинути в дитині її безмежні потенційні можливості, щоб більше стало радості
в його житті і в світі.
У нашому місці понад 30 центрів дитячого розвитку дітей,
тому вибір за вами.
Мама Олена: Коли
нам виповнилося 5 років я почала задумуватися що садочку нам недостатньо для
підготовки до школи і мені знайомі підказали що є багато центрів раннього
розвитку. Я з чоловіком почала шукати центри і нам підійшло 4, адже ми живемо в
центрі. Але коли ми побували на пробному занятті в Калиноньці там вже й мови не
було чи водити дитинку. Донечці дуже сподобалось найшла собі подружку, але саме
мені сподобалось методика, як вчителі проводять заняття. Ми проходили цілий рік
і вступили до 7 гімназі!
Давайте думати разом чи може бути щось погане в тому, що дитина знаходить у групі одноліток, більше
читає, більше спілкується?? Не потрібно з дитини робити вундеркінда! Завжди потрібно запитувати, цікавитись чи дитині цікаво, чи вона не втомилась .
До всього потрібно
підходити знаючи міру. Уявіть на мить, що вас відправили, спочатку в дитячий садок, потім на танці, потім на співи, а після на музику, і вдома ще чекає
домашнє завдання. Батькам потрібно пам’ятати, що у всіх дітей повинно бути щасливе дитинство, це не обов’язково дорогі
подарунки, чи смачне морозиво.
Безтурботне дитинство, наповнене спокоєм і радісним чеканням нового дня.
Іграшки, машинки, стрибалочки й квач. Із казками, читаними на ніч матусею, не
тому, що так треба, а тому, що так солодко сидіти в мами на руках і не боятися.
Якщо цього
немає, діти, напхані різноманітними знаннями й навичками, але обділені
батьківською увагою й любов’ю, рано чи пізно потрапляють до дитячого психолога.
Із скаргами на енурез, поганий сон, нетовариськість. Неконтактні,
затиснуті, чудово навчені діти. Не позбавляйте їх такої простої радості: Час
проведений з батьками, просто розмова, чи заняття у якому задіяна вся родина. Не потрібно
обмежуватись одними мультиками, про
які можна взагалі окремо говорити. Дорослі освоюють насилу, діти вивчають граючи Дитину потрібно
розвивати,
а як вирішувати Вам.
Немає коментарів:
Дописати коментар